Bokparadiset

Utmanad!

Kategori: Allmänt

Jag blev utmanad av Shitzo-Cookie att berätta åtta sanningar om mig själv. Gud vad svårt säger jag bara. Kan säga att det är blandad kvalitet på sanningarna då det är så svårt att komma på något!

1. Mitt namn.
Jag heter Elin. Anledning till att jag inte berättat mitt namn, har jag väl egentligen ingen anledning till. Tror att det var för att jag vill hålla min blogg "hemlig" för personer jag känner. Inte för att jag skäms men för att jag vill att bloggen ska vara min egen.

2. Jag är väldigt blödig.
Jag gråter oerhört lätt till film, TV och böcker. Då menar jag inte stilla tårar som rinner ner lite vacker utan nej jag sitter och skriker och bölar ljudligt. Vet inte hur många gånger min mamma kommit springande och undrar vad som står på..

3. Jag är en kattmänniska.
Jag älskar katter och har alltid gjort, beror la på att vi alltid har haft katter. Dock är jag väldigt hundrädd. Men jag vill ha en när jag blir äldre ändå...

4. Inga böcker.
Innan jag blev bokbloggare har jag inte köpt egna böcker sen mellanstadiet. Men så bara för ett par månader sen maj ungefär har jag börjat köpa böcker regelbundet, tycker det är hur kul som helt att köpa böcker!

5. Bokblogg.
Innan jag skapade den här bokbloggen hade jag en annan. Den höll bara i några veckor eftersom det kändes som om jag inte kom in i bloggvärlden, men bara ett par månader senare skapade jag den här och den ångrar jag inte alls!

6. New York.
Jag har alltid drömt om att åka till Nwe York. Alltid varit förälskad i staden fast jag inte varit där. Men någon gång ska jag åka dit!

7. Teckandefilmer.
Jag älskar att titta på teckandefilmer! Dock är det teckande filmer som man såg som barn MÅSTE man titta med svenskt tal! Men nya tittar jag alltid med engelsktal.

8. Livet.
Jag har precis tagit studenten och nu ska jag jobba ett halvår eller ett år för att sen utbilda mig till lärare!

Nu är det meningen att jag ska utmana andra men det är så många som har gjort den och fått utmaningen men inte gjort den så, alla som inte blivit utmanade utmanar jag!

Kommentarer

  • Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg säger:

    Va kul att du svarade =)

    Jag gråter också jättelätt, till filmer böcker och till allt möjligt :P blir arg lätt också haha men kommer över det fort, är inte långsint ^^

    Katter äger ^^

    2012-08-22 | 13:02:54
    Bloggadress: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
  • Linnea säger:

    Katter är fantastiska!

    2012-08-26 | 14:23:13
    Bloggadress: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här: