Bokparadiset

Tävling!

Kategori: Allmänt

Jag är med och tävlar hos Bellasbok. För att vara med och tävla gå in HÄR

Ett julminne. Det är egentligen inget minne utan det är något som inträffar varje år! Vi firar alltid jul på samma sätt. Med släkten och familjen, ibland jobbar vissa så det är inte säkert alla är med. Men efter vi ätit lunch och pratat och sånt som man gör så är det ju dags för Kalle. Detta är en av mina favorit punker på julafton. Så jag tvingar alla att sitta ner och kolla. Dock en efter en börjar alla somna och tillslut är det bara jag som sitter och kollar. Likadant varje år, haha! 

Har ni också typiska händelser under jul? :) 

Kommentarer

  • Bella säger:

    Haha jag är precis likadan! Speciellt är jag på min lilla syster som är nyss fyllda 6 år. Kalle Anka ska ses på men hon verkar inte alls intresserad. Så himla trist :)

    Svar: Hahha, va hur kan hon inte vara det? Så bra ju, älskar det!
    BokParadiset

    2012-12-05 | 15:25:28
    Bloggadress: http://bellasbok.blogg.se
  • Nilmas Bokhylla säger:

    Haha somna till Kalle? Den har jag inte vart med om än ;P

    Svar: Jo, här sitter alltid alla och sover, det är en skam!
    BokParadiset

    2012-12-05 | 17:34:31
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: