Bokparadiset

Sammanfattning 2011

Kategori: Sammanfattning

Så då var 2011 över. Jag har bara haft bloggen i tre månader men tänkte jag gör en sammanfattning ändå. Dessa tre månader har kanske inte varit det bästa i min läsväg men då blir det lättare att slå det nu i år. 

Antal böcker: 14

Biografer: 1
chicklit: 3
Deckare: 1
Erotik: 1
Fantasy: 1
Humor: 3
Mode: 1
Ungdomsböcker: 3

Man kan ju se att det är tre kategorier som är lite mer överlägsna. Blir förvånad över att jag läst tre ungdomsböcker för det började jag göra nu när jag startade bloggen annars har jag inte läst det på flera år. Sen är det konstigt att deckare bara är en för det är faktiskt en genre som jag gillar väldigt mycket. 

Men nu är det ett nytt år så då blir det nya tag!

Kommentarer

  • Bokälskarinnan säger:

    sv: Det får du göra:) Hade varit roligt att veta vad du tycker om den:)



    2012-01-03 | 21:06:21
    Bloggadress: http://bokalskarinnan.blogg.se/
  • Vicky säger:

    Jag har också börjat läsa ungdomsböcker ganska nyligen och tycker det är så otroligt roligt!

    2012-01-03 | 21:11:28
    Bloggadress: http://bockeretc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: