Bokparadiset

Lässtatus

Kategori: Allmänt

Just nu läser jag.... 

      

"Jag väntar under mossan" tycker jag är bra, en aning läskig också faktiskt. Super hyllade boken "En dag" verkar jag inte komma in i, för än så länge gillar jag den inte alls, eller jag gillar konceptet men inte karaktärerna. Men än är inte boken slut så jag kan ju hinna ändra mig! "Men vi knullar ju ändå inte" är en sån bok där kaptielna inte hänger ihop vilket jag inte gillar, blir så rörigt...

Vad läser ni just nu? :)

Kommentarer

  • Elisabet säger:

    Jag läser en fantasyinspirerad saga som är fantasier rakt igenom, heter Cirkoli om du undrar...

    Aw, vad gulligt att du skrev en fråga, nu blev jag glad men eftersom den redan är inställd så svarar jag här istället:

    Jag läste några andra bokbloggar, blev avundsjuk och tänkte att det här måste jag också göra! Heh. :)

    Mjumi, det blir ett hemligt paket :D

    2012-07-12 | 12:56:35
    Bloggadress: http://bokvarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: