Bokparadiset

Allmänt

Kategori: Allmänt

Just nu är läslusten större än blogglusten. Fast det är nog mest för att jag vill göra en bookhaul men det kommer ju inga nya böcker?! Haha joodå, jag väntar på några så jag hoppas dom kommer imorgon för då vet ni vad som väntar ;) 

Läser Tithe av Holly Black nu, och början var riktigt kass men nu när hon vet att hon är en älva så börjar den bli bättre. Just nu vill jag bara läsaläsa och LÄSA men tyvärr så måste jag jobba också. 

Kollade igenom mina "i min brevlåda"-inlägg också har bestämt mig för att läsa de böcker som har varit oläsa längst i hyllan nu. Vill ju faktiskt läsa alla böcker jag har köpt, bara att det kommer ju alltid massa emellan. Men denna månaden har jag som mål att läsa Annonsflickan från Odessa av Janet Skeslien Charles som är en chicklit. Något jag alltid blir så glad av att läsa. Borde läsa mer chicklit men kommer alltid massa andra böcker emellan.. I alla fall så köpte jag Annons blablabla redan den 14 Maj så det är väl dags att läsa den. 

Så ligger läget till alltså. I fall ni undrade. Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: