Bokparadiset

I min brevlåda 23 - Lånade böcker

Kategori: Nya böcker

Eftersom inga böcker hittar hem till mig så fick jag ta tag i saken själv idag. Nej, men jag blev så fruktansvärt sugen att strosa runt på bibblan. Så det gjorde jag. 



Rubinernas bok är andra boken i trolldomens tre skrifter. Har länge velat läsa denna och eftersom jag lånade första boken måste jag ju låna andra boken. Dock har den alltid varit utlånad men idag fanns den inne. Ska bli spännande att se vad som händer, dock kommer jag inte ihåg så mycket från första boken. 

Polyhymnias guld (svårt att stava till!) är sista boken i serien. Dessa böcker går superfort att läsa ut så var ett helt okej lån då jag måste läsa färdigt serier plus att jag egentligen borde läsa mina egna böcker! 



Rädd att flyga har jag velat läsa sen jag såg en super bra recension på den! Kommer dock inte ihåg vems men är riktigt sugen på att läsa den! 

My sister the vampire... Jag har svårt att ge upp böcker och serier. Jag hade inte tänkt fortsätta läsa denna serien men tyckte första boken var helt okej.  Är ju så kort så kommer också gå snabbt att läsa ut. Om jag ens kommer att läsa den.

Elin under havet kan jag ju inte låta bli att låna när den har så fint namn! Nä men ser ut som ett fint seriealbum! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: