Bokparadiset

Liebster blog award

Kategori: Allmänt

Jag blev taggad av bokslott (Jättemysig blogg för övrig, lägger alltid ut så fina bilder!) så det är bara att köra tycker jag! 



1. Vad ville du bli när du var liten?
Jag hade aldrig någon speciell idé faktiskt. Jag vill bara ha en gul cab, det var så lång jag kom med framtiden ungefär. 

2. Vad är du idag?
Just nu hänger jag mest på Shell/7-eleven. Helt okej med många trevliga kunder. Annars är jag ju faktiskt en bokbloggar, dotter, syster, bästa vän och flickvän. Ungefär. 

3. Var vill du helst resa?
Mitt absoluta dröm resemål har alltid varit New York. Vilket jag hoppas att jag kan få uppleva! 

4. Var ser du dig själv om 5 år? 
Jag lever helt i nuet annars får jag sådan ångest.. 

5. Rött eller vitt?
Gissar att vi pratar om vin. Jag gillar båda. Helst rött till mat och vitt som sällskapsvin.  

6. Sommar eller vinter?
Sommar. Helt klart älskar att ligga ute med en bok. BADA, glass och vara ledig. Men jul är inte helt fel heller.

7. Skog eller hav?
Hav. Eller jag gillar inte alls som finns i havet men jag gillar att bada fruktansvärt mycket! 

8. Vad gör dig ledsen?
Alla orättvisor, människor som far illa åt. Listan är ju oändlig... 

9. Vad är det bästa du vet?
När man har läst ut en så himla bra bok så man bara är så lycklig. När man är med sina bästa vänner och bara skrattar tills man gråter. Att cykla i nedförsbacke på sommaren. Att vara med sina nära och kära listan är oändlig. 

Nu ska jag tagga vidare fembokbloggare men jag känner att ALLA har gjort taggen och sen ligger jag efter med läsandet av bloggar så jag är inte helt hundra på vem som gjort den. Så jag taggar alla helt enkelt (Super tråkigt jag vet...) 
 

Kommentarer

  • veronica säger:

    Tack:) Vad kul det syns!
    Haha ja min ena katt är otroligt bra på skrika i olika ljudformat:p Skönt att flera katter är det också:)

    Svar: Haha, ja katter är ju underbara! :D
    BokParadiset

    2013-04-07 | 13:29:50
    Bloggadress: http://vettansbocker.blogg.se
  • Bokslott säger:

    Åh, vad roligt att du gillar mina bilder ^^

    Haha, det där med en gul cab som framtidsdröm låter som rätt strålande dröm tycker jag! :D

    Svar: Haha detta har dock ändrats...
    BokParadiset

    2013-04-07 | 23:47:38
    Bloggadress: http://bokslott.blogg.se

Kommentera inlägget här: