Bokparadiset

I min brevlåda 18 - recex, cdon, adlibris, cdon

Kategori: Nya böcker

Vad passar bättre på en lördag ett "i min brevlåda inlägg". Det är ett rec-ex och tre olika paket. 



Beautiful creatures - Ett måste innan filmen. Detta är även boken jag läser just nu och den är riktigt spännande!



Paket 1. Delirium - som jag velat läsa super länge. Ska ta tag i detta snarast! My soul to take - som jag också velat läsa länge men plötsligt ser jag recensioner på denna boken överallt nu?! Jag har redan läste den och älskade den. 



Fortfarande paket 1. Once a witch - är med i mitt häxtema. Fruset blod - velat läsa fortsättningen hur länge som helst. Dock så kommer inte fenix ge ut resten av böckerna. Suck. Så jag kommer nog köpa dom röda engelska sen. Kommer va supersnyggt med de lila och röda ryggarna ihop! 

Paket 2, adlibris. Var är alaska? för 29 kr i kartonage kan man motstå det? När precis. Men sen känndes det onödigt att bara köpa en så då fick udda verklighet åka med ner. Svensk fantasy måste ju läsas! 

 


och paket 3, CDON. Försöker läsa fortsättningar i serier och crossed är ju andra boken. Har hört att denna ska vara bättre än ettan. Och så har vi kär? har ju andra boken oläst men vill inte börja på den om jag inte hade trean också. En prinsessas dagbok är verkligen bra! 

Dyrt kan tyckas. Men paket 1 kostade mig endast 80 kr. Paket två kostade 71 kr och paket tre kostade 10 kr. Jag hade nämligen ett presentkort från jobbet som jag köpte paket ett med. Sen från en hemsida fick jag ett presentkort till som jag handlade paket 3 med. 

Alltså betalade jag 161 för 8 böcker varav två i kartonage. En bra deal! 

Kommentarer

  • Tessans Bokblogg säger:

    Bra deal är det bästa!!!! :)

    Svar: Absoluto! :D
    BokParadiset

    2013-02-02 | 17:59:19
    Bloggadress: http://tessansbokblogg.blogg.se
  • Nellon säger:

    Är så glad att du gillar En prinsessas dagbok. Då kan vi bilda klubb! :-)

    Svar: SV: Det tycker jag absolut att vi ska göra, det är ju faktiskt tack vare dina hyllade recensioner av böckerna som har gjort att jag velat läsa dom! Sen är dom ju väldigt fina också! :D
    BokParadiset

    2013-02-02 | 21:51:14
    Bloggadress: http://nellonsbokblogg.blogspot.se
  • Petra säger:

    En väldigt bra deal! :) Ska bli kul att se en recension på Once a Witch sen, är rätt nyfiken på den. :)

    Svar: SV: Det blir nog nästa bok att läsa så recensionen borde inte dröja för länge ^^
    BokParadiset

    2013-02-03 | 13:20:05
    Bloggadress: http://petrasbokblogg.blogspot.se
  • veronica säger:

    härligt gäng böcker där!:)

    Svar: Tack! Ser framemot att läsa allihopa!
    BokParadiset

    2013-02-07 | 16:31:14
    Bloggadress: http://vettansbocker.blogg.se

Kommentera inlägget här: