Bokparadiset

Bokvänspaket #3

Kategori: Allmänt

Egentligen vill jag spela in en video men mina föräldrar har semester nu så då går det inte. Har egentligen massa videos att spela in, men vi får väl se när det händer. För ett antal veckor sen fick jag mitt tredjebokvänspaket. Vi hade tema mytologi. Min ledtråd var "sött men farligt" och jag har faktiskt ingen aning. Tog med så många böcker jag inte har en aning om något om. Typ för att de har fint omslag. Super töntigt jag vet!! Men det finns ju så många fina böcker! 

Boken jag fick var: 


Hahah åh! Det kunde jag ju räknat ut, haha! Tusen tack Malin ska bli super roligt att läsa! 
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Haha, varsågod ;) Jag trodde det skulle bli för lätt ju ;)

    Svar: SV: hahah ibland är man trögtänkt...
    BokParadiset

    2013-07-18 | 16:04:40
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: