Bokparadiset

I min brevlåda 28

Kategori: Nya böcker



Utnyttjade bokus erbjudande, 4 pocket betala för tre. Jag håller tummarna på att Mr Ripley serien ska vara så rolig och skruvad som jag tänker mig. Den store Gatsby läser jag förtillfället. Alphabet weekends är ett bokbyte! 

Ska försöka få upp Läs-A-Lot uppdateringarna för dag 5+6 och en sammanfattning. Gick ju inte super men vill fortfarande avsluta det. Sen kommer det även komma en bokvänsvideo, tema-video*2 plus en massa recensioner!

Vill tacka för alla super fina kommentarer, ni är bäst! <3

Kommentarer

  • Gia - Bokfrossa säger:

    Åh, jag vill också få hem lite nytt i brevlådan. Väntar på en leverans från The Book Depository så snart får jag också öppna bokpaket ;)

    Svar: SV: Jag vill med ha nytt, men jag borde verkligen inte. Har alldeles för mycket olästa böcker! Hoppas dina böcker kommer vara riktigt bra då! :)
    BokParadiset

    2013-07-12 | 12:34:03
    Bloggadress: http://bokfrossa.wordpress.com/
  • Anna säger:

    Svar: Håller med dig om att det borde bli en tradition!

    SEr fram emot din videor förresten! :D

    Svar: Då bestämmer vi det!
    usch måste ta tag i det men min familj lämnar ju aldrig hemmet :O
    BokParadiset

    2013-07-14 | 12:54:00
    Bloggadress: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här: