Bokparadiset

I min brevlåda 27 - Väldigt blandat

Kategori: Video



Måste.läsa.ut.mina.böcker.

Kommentarer

  • Steffi säger:

    Hejsan Elin, jag har kollat in din blogg lite då och då och jag måste verkligen säga att det är riktigt kul att du har en så stor passion för böcker. Jag själv driver en blogg och jag undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte?

    Skriv en kommentar på min blogg om du vill eller ej.
    //Steffi

    Svar: SV: Böcker är ju så härligt så man kan inte annat än älska dom! :D
    BokParadiset

    2013-06-19 | 19:09:22
    Bloggadress: http://bokcirkelnn.blogspot.se/
  • Anna säger:

    Bra video! :D Det är kul när det är lite annorlunda böcker ibland :) Och oroa dig inte, jag har också för mycket olästa böcker för att det ska vara bra för min hälsa ;)

    Svar: SV: Hahah skönt att det finns någon mer i min sits! Jag men visst är det de, man måste prova annat ibland :)
    BokParadiset

    2013-06-19 | 20:33:17
    Bloggadress: http://bookshelf.blogg.se

Kommentera inlägget här: