Bokparadiset

I min bokhylla - B

Kategori: I min bokhylla

Evigheter sen jag gjorde första inlägget, ska försöka uppdatera dessa mer regelbundet! Ut nu är bokstaven B i alla fall!



Beauty queens och Blodsmagi



Bulleribasius



Boktjuven och Bröllopsfixaren



Berts dagbok och Babbeldrottningen



Beautiful creatures

Antal:
8 St varav 6 läst och 2 olästa
Bästa bok: 
Boktjuven
Sämsta bok:
Berts dagbok
Finast omslag:
Beauty queens
Fulast omslag:
Berts dagbok
Mest sugen på att läsa:
Bröllopsfixaren

Håller ni med gällande Finaste/fulaste? 

Kommentarer

  • Petra säger:

    Jag håller med, fast jag gillar Blodsmagi och Beutiful Creatures omslag väldigt mycket också. Är Beauty Queens bra?

    Svar: SV: Ja jag gillar dom också!
    Alltså jag tyckte den var lite överdriven mot slutet men den är rolig :)
    BokParadiset

    2013-03-25 | 12:18:20
    Bloggadress: http://petrasbokblogg.blogspot.se
  • Pockethexan säger:

    Vill bara kika in för att säga att jag har en bokutlottning igen. Den här gången är det 3 ex. av Marcus Birros bok "Släng alla kartor" en stark memoar om hans liv o det är många saker man inte känner till som att han har förlorat ett barn.
    Du har fram till Skärtorsdagen på att vara med i tävlingen.

    Kramis o Glad Påsk från Pockethexan

    2013-03-26 | 17:24:38
    Bloggadress: http://pockethexorna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: