Bokparadiset

I min brevlåda 19 - box, recex och loppisfynd

Kategori: Nya böcker

Har massa att visa upp. Men bokrea fynden tänkte jag visa i en video. Sen har jag ju ett amazon paket också. Måste sluta köpa böcker de får inte plats på min kista jag har mina olästa böcker på.. 




Jag köpte den lilla boxen med de tre första böckerna i Gallagher girls serien. Egentligen gillar jag de andra omslagen bättre men denna boxen var så billig så fick bli dessa omslag. Dock är ju ryggarna jättesnygga och kul att de matchar kjolen! Har läst första boken och gillade den. 



Genom dina ögon är ett recex från Dammförlag. Anledningen till att jag inte börjat läsa denna är för att de har bundigt boken fel. Så när man läser den så för man hålla boken upp och ner och därför har jag inte velat läsa den på buss/tåg för då tror väl folk jag är helt dum som läser boken upp och ner. Men jag fick ju den gratis så jag kan leva med det. 

Sen har vi Metro 2033 som är ett recex från pocketförlaget. Jag tror denna kan vara riktigt spännande är ju en dystopi. MEN texten är så liten så jag kommer nog få ont i huvudet att läsa den... 

Dessa har jag länge tänkt att köpa men de är ju lite dyra så det har inte blivit av. Men sen tänkte jag att jag kunde fråga styxx om jag kunde få de som recex. Det värsta som kan hända är ju att man får ett nej. Men sen några dagar senare damp de ner i lådan! Har läst döda flickors dans och jag gillade den! 


Sen ett loppisfynd. Jag har tänkt att låna denna men så fick jag den för 25 kr. Fast det kanske är dyrt? Det här med att göra loppisfynd är inte riktigt min grej faktiskt. Men boken är oläst och det var detta omslaget jag ville ha om jag skulle köpt den! 

Har ni fått/köpt något roligt? :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Svar (här kommer ÄNNU en långsam kommentar från mig. Dock har jag haft krångel med mina kommentarer. HOPPAS DU FÖRLÅTER MIG :'( ) I alla fall, TACK SÅ JÄTTEMYCKET! DINA KOMMENTARER ÄR TYP DE BÄSTA I VÄRLDEN OCH JAG BLIR SÅ GLAD AV DEM:D

    Svar: SV: hahha jaa! Ett sent svar är bättre än inget alls!
    Hhih alltid kul att veta att ens kommentarer är uppskattade! :D
    BokParadiset

    2013-03-08 | 16:16:43
    Bloggadress: http://bookshelf.blogg.se
  • Nilmas Bokhylla säger:

    Vilka härliga böcker! Hoppas de är bra!

    Svar: SV_ Hoppas jag med, frågan är när de blir lästa..
    BokParadiset

    2013-03-08 | 17:37:57
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/
  • Hanna säger:

    Nu blev jag plötsligt jättesugen på att fortsätta Morganvilleserien, har bara läst de två första!

    Svar: Jag gillar serien så det ska bli spännande att se vad som händer!
    BokParadiset

    2013-03-08 | 22:04:40
    Bloggadress: http://liberlibri.blogg.se
  • Lexie säger:

    Gallagher girls tänkte jag påbörja snart:) Hoppas tredje delen i Morganville är bra:) Har den på engelska men inte hunnit påbörja den än.

    Svar: Gallagher girl gillade jag! Eller jag har ju bara läst första boken men den var bra! Tror och hoppas trean är bra!
    BokParadiset

    2013-03-11 | 21:15:45
    Bloggadress: http://lexielaser.org

Kommentera inlägget här: