Bokparadiset

I min brevlåda 32

Kategori: Nya böcker

Jag vet jag gjorde nyss ett I min brevlåda-inlägg. MEN detta är böcker som jag skaffade för flera månader sen, vissa av dom är från slutet av augusti så tänkte att nu måste jag ta tag i detta. Det är så böcker som jag har skaffat sen jag flyttat.



Vid din sida är andra boken i serien, som jag inte vet vad den heter. Jag har inte läst första än men när Elina bytte bort den så passade jag på. Särskilt efter Annas hyllningsrecension på första boken. Livet efter dig har jag hört mycket bra om, pocketen blev ju slutsåld på adlibris fort, så något speciellt måste det vara med den! 


Dessa har ni ju redan sett, men vem gillar inte att titta på böcker? Drömfångaren ett rec-ex från modernista. Tack! Only the good spy young från Malin, bokvänsbok. Tack! 


Mörk ängel är ett recex från Bazar. Tack! Fick denna i Augusti så skäms att jag inte börjat läsa den. Måste jag göra! Samtal med en chokladkaka fick jag från atrium. Inte riktigt min åldersgrupp kanske. Vet inte vad jag tycker om den heller. 


När jag vaknar finns du inte är från ett bokbyte med Lucy. Öppna ditt hjärta är ett secondhand fynd. Får vänta tills sommaren att läsa den! 
 
Tre till secondhand fynd. Ett år senare är sista delen, har inte läst tvåan än men det kommer! 
 
 
Hittade tredjeboken i byxserien billigt så fick köpa den. Flickan med glasfötter är ett bokbyte och typ trettio är secondhand, inte i så bra skick men för en femma får man leva med det! 

 
Var på SF-bokhandeln. My life as a white trash zombie är så grymt snygg! Egentligen gillar jag inte zombies men med det omslaget så måste man ju prova, även den boken jag läser just nu. Angelfire har jag hört mycket gott om! 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Många fina böcker! :) Jag är så sugen på att läsa Drömgångare, får nog ta och skaffa den snart!

    Svar: SV: Jag är väldigt nöjd faktiskt! Och jag måste snart läsa den!
    BokParadiset

    2013-10-22 | 21:33:06
    Bloggadress: http://emmasbocker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: