Bokparadiset

Månadssammanfattning November

Kategori: Sammanfattning

 
96. Vargbröder - Michelle Paver
97. Saeculum - Ursula Poznanski
98. The treachery of beautiful things - Ruth Frances Long
99. Bröllopsfixaren - Marita Conlon-McKenna
100. Magikerna - Lev Grossman
101. Stanna och ge dig av - John Boyne
102. Spirit bound - Richelle Mead
103. Till er tjänst! - Meg Cabot
104. Jellicoe Road - Melina Marchetta
105. Den skarpa eggen - Philip Pullman
106. Blue Lily, Lily Blue - Maggie Stievater
107. Allt jag säger är sant - Lina Bjärbo
 
Antal Böcker:  12st
Antal svenska/Engelska: 9/3
Antal sidor:  4421 sidor
Antal kortisar (under 200): 1 st 
Antal tegelstenar (över 500): 0st 
Påbörjade böcker: -
Författarnas nationaliteter: USA (4) Irland (3) England (2) Sverige (1) Österrike (1) Australien (1)
 
Köpta: 10
Rec-ex: 1
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 1
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 1

Uppföljare i serie: 4

Avslutade serie: 0
Antal omläsningar: 0

Sammanfattning: Det jag är mest förvånad var hur många nationaliteter jag har prickat in! Lyckades även läsa mycket tycker jag, bra böcker dessutom. Lyckades även klara mitt goodreadsmål i november Magikerna blev min 100:e bok. Inför december har jag såå många böcker jag vill hinna läsa innan året är slut. 

Kommentarer

  • Tina säger:

    Lite avis på att du har läst så mycket, jag har inte hunnit med alls så mycket jag har velat den här månaden :P Får se om jag lyckas nå mitt mål på 100 böcker, har läst 89 hittills :P

    Svar: SV: Oftast hinner man ju inte med så mycket som man vill tyvärr så jag är väldigt nöjd! Du får försöka läsa lite kortare böcker och om inte det går får du helt enkelt sänka målet :)
    BokParadiset

    2014-12-01 | 17:33:04
    Bloggadress: http://tinaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här: