Bokparadiset

Reached

Kategori: Dystopier

 
Titel: Reched
Författare: Ally Condie
Serie: #3Matched
Förlag: Razorbill
Utgivningsår: 2013

Tidigare böcker:
Matched
Crossed

HandlingAfter leaving the Society and desperately searching for each other - and the Rising - Cassia and Ky have found what they were looking for, but at the cost of losing each other yet again. But nothing is as predicted, and all too soon the veil lifts and things shift once again..
Denna serien är som en berg och dalbana. Första boken var okej andra boken är min favorit och tredje är den sämsta boken. Vilket är sjukt tråkigt. Det är ju sista boken som ska vara bäst. Man ska få ett episkt avslut och man ska sakna serien. Just nu känner jag bara skönt att jag är färdig med den serien. Dock tyckte jag den slutade bra faktisk.

Men det som drar ner boken är att det är en tegelsten som är så sjukt seg hela mitten partiet. Jag tyckte den började bra men sen efter bara 70 sidor och fram till sista sidan var den fruktansvärt seg. Jag tycker fortfarande hon har jättefint språk, men det räcker liksom inte. 

Men jag gillar omslagen och det kommer se tjusigt ut i hyllan!

Antal sidor: 512
Första meningen: A man pushed a rock up the hill.
Betyg: 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: