Bokparadiset

Going Vintage - Lindsey Leavitt

Kategori: Contemporary

 Klicka på omslaget för att komma till handlingen. 
 

Förlag:
Scholastic
Utgivningsår: 2013
Sidantal: 304

Det finns mycket för mig att gilla med denna boken. Inte bara det fantastiska omslaget ,som förövrigt är supersnyggt i hardback också, handlingen gillar jag med. 

Jag ser många likheter mellan mig och Mallory. Vi båda har svårt att avsluta saker som är påbörjade, får för oss grejer som vi bara måste genom föra, GENAST (Som sedan inte blir avslutade), skriver listor (Dock är hon en aning värre än mig) och ett flertal till saker. Jag gillar henne och inte bara henne jag gillar faktiskt alla karaktärer. De är så roliga har små speciella egenskaper och intressen. 

Dessutom gillar jag hur problemen inte kretsar krin Mallory utan om alla i hennes närhet. Dessutom gillar jag slutet himla mycket, hon blir en sådan stark tjej och det kan man inte gilla. 

Boken har inte fått jättebra betyg på goodreads men detta är en typsik Elin-bok skulle jag säga och då är det självklart att jag gillar den, mycket! 

 
 

Kommentarer

  • Klara säger:

    Den här blev jag sugen på att läsa! :)

    2014-08-03 | 20:25:46
    Bloggadress: http://inutienbok.blogg.se
  • Klara säger:

    Den här blev jag sugen på att läsa! :)

    Svar: SV: Så mysig sommarbok!
    BokParadiset

    2014-08-03 | 20:25:50
    Bloggadress: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här: