Bokparadiset

Böcker jag önskar jag kunde älska del 1

Kategori: Allmänt

Jag tror vi alla har varit med om det, böcker folk har älskat som man antingen har hatat eller inte gillat speciellt mycket. Här nedan följer några av mina sådana böcker. 



Denna är kanske inte superhyllad men det är en bok jag önskade att jag gillat mer. Jag gillar konceptet och så men något saknas helt enkelt. 



Alla älskar tv-serien och även seriealbumet. Jag känner mig lite utanför gemenskapen, men det är något med zombie böcker, jag klarar inte av det! 

 
Apropå zombies, jag tyckte denna va dötrist men alla andra fullkomligt älskar serien. 
 
 
                                              

Första boken var bra sen gick det tyvärr bara utför. Men otroligt fina att titta på är dem. 



Fått pris och dylikt för denna boken men alltså jag känner bara nej. Förstår mig inte alls på boken tyvärr.
 


Den omtalad sammetsryggen tyvärr tyckte jag boken var ganska så tråkigt och inte direkt underhållande. Tur att bok två var såå mycket bättre.

                                                           

ALLA hyllar Forman för hennes otroligt fina böcker och jag tycker inte de är direkt speciella. Försöker mig inte ens på hennes senaste. 

 
Gillar konceptet och allt men tyvärr så gillar jag inte boken. Denna är hyllad av alla men tyvärr de funkar inte för mig, men filmen ska jag se. 
 

Kommentarer

  • Rymdpotatis säger:

    Jag håller med dig om att The Walking Dead var en besvikelse. Jag älskar zombies, men den gillade jag inte.

    Svar: SV: Då är jag inte helt ensam om det!
    BokParadiset

    2014-06-25 | 10:50:30
    Bloggadress: http://rymdpotatis.blogspot.se

Kommentera inlägget här: