Bokparadiset

Månadssammanfattning Juli

Kategori: Sammanfattning

 
81. Oceanen vid vägens slut - Neil Gaiman
82. Things we know by heart - Jessi Kirby
83. Pojken i randig pyjamas - John Boyne
84. Doon - Carey Corp & Lorie Langdon
85. Sju minuter över midnatt - Patrick Ness
86. Fangirl - Rainbow Rowell
87. Harry Potter och hemlighternas kammare - J.K Rowling
88. Tyst - Hannah Harrington
89. To all the boys I'll loved before - Jenny Han 
90. The land of stories; Beyond the kingdoms - Chris Colfer 
91. Spells - Aprilynne Pike (Inte med på bilden)
92. Percy Jackson; The olympians - Rick Riordan (Inte med på bilden)

Antal böcker: 12
Antal svenska/Engelska: 5/7
Antal sidor:  4112 sidor
Antal kortisar (under 200): 1 st 
Antal tegelstenar (över 500): 0st 
Påbörjade böcker: Delerium
Författarnas nationaliteter: USA (8) England (2) Irland (1)
 
Köpta: 12
Rec-ex: 
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 2

Mellan böcker i en serie: 2

Avslutade serie: 1
Antal omläsningar: 1

Sammanfattning: Trots att jag har haft mycket mindre lästid än vad jag brukar (flyttat och jobbat) så har jag ändå hunnit med väldigt många böcker. Väldigt bra böcker framförallt! Ska försöka läsa så mycket jag kan i augusti eftersom sen börjar skolan. Börjar med praktik och numera ska jag ju pendla så lär vara borta hela dagarna.. Men hinner iaf läsa på tåget! 

Kommentarer

  • Maddes bokblogg säger:

    Trevlig hög!

    Svar: Sv: Tack, helt klart nöjd! :)
    BokParadiset

    2015-08-06 | 21:32:43
    Bloggadress: http://www.bokgodis.blogspot.se
  • Malin A säger:

    Man hinner läsa så sjukt mkt när man pendlar. Enda jag saknar med det =P

    Svar: Sv: Hahah det bådar ju gott isf! :)
    BokParadiset

    2015-08-07 | 00:34:15
  • Lena säger:

    Du ser ut att ha haft trevlig läsning. Oceanen vid vägens slut tyckte jag väldigt bra om.

    Svar: sv: Det har jag! Gillade den med :)
    BokParadiset

    2015-08-07 | 12:46:53
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • Elina säger:

    Shit vad du läser! Vart får du all tid ifrån!? GE MIG!

    Svar: sv: hahhah, så mycket jag har läst i år brukar jag verkligen inte. Men jag kollar inte så mycket på tv så antar att det ger mig ganska mycket lästid 😜
    BokParadiset

    2015-08-07 | 21:21:57
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: