Bokparadiset

Statistik del 2 2014

Kategori: Sammanfattning

Det skilde inte mycket mellan fristående böcker och serier. Kan bero på att jag inte påbörjat alls många serier i år heller. OBS! Har kan man läsa böckerna var för sig, har jag räknat det som fristående.

Serier jag avslutade 2014: 

  
 
 
  
  
  
  
  
 
Sammanlagt har jag avslutat 15 serier. 
 
 
Författarnas hemland av alla böcker jag läste. Precis som förra året har jag läst ifrån 13 olika länder. OBS! Har jag läst flera böcker av samma författare är de medräknade flera gånger, så stämmer inte 100%
 
Läs även del 1 2014

Kommentarer

  • Klara säger:

    Jag gillar din statistik! Den är så fin och intressant. Dessutom avslutade du väldigt många serier. Bra jobbat! :)

    Svar: sv: tack snälla du ❤ jag tycker det är väldigt roligt att göra! jamen eller hur, dock har det ju bara varit en bok att läsa i vissa av dem. :)
    BokParadiset

    2015-01-09 | 19:00:15
    Bloggadress: http://inutienbok.blogg.se

Kommentera inlägget här: