Bokparadiset

21 påståenden om mig + några till

Kategori: Listor/Taggar

Den här har cirkulerat överallt och jag ville också göra den. Anna från sagornaomsagorna la till lite egna punkter som jag valde att sno för man är alldeles för dålig på att berömma sig själv! 

Jag heter 
Elin
Jag är för tillfället i sängen och ska snart fortsätta läsa. 
Jag är bra på att prata. Älskar att prata och göra det gärna hela tiden. 
Jag tycker inte om svamp, lök, pannkakor, ostbågar, bacon, margarin, våfflor, peppakakor, mjuka kakor, tårta, ost, sylt.. hade kunnat skriva hur mycket som helst. 
Jag är dålig på att skicka tillbaka mat på restauranger, just för att jag inte vågar. Ser upp till alla människor som någonsin skickat tillbaka maten på en restaurang. Jag beundrar er alla. 
Jag läser varje dag. 
Jag gillar när man kommer hem och man kopplas upp på wifi. Eller när man slipper ställa alarm. Eller när man får äta jordgubbar till frukost, lunch och kvällsmat. 
Jag sjunger ALLTID. Nynnar alltid på något, sjunger alltid med i bilen. Och sjunger helatiden däremellan. 
Jag älskar för mycket för att kunna skriva ner allt. 
Jag är inte speciellt bra på gå upp tidigt. 
Jag föredrar regn framför snö.
Jag tycker om att ligga och läsa i sängen innan man ska sova. 
Jag är beroende av mjölk.
Jag har på mig just nu ett linne och mina slappar shorts. Älskar myskläder! 
Jag dricker inget just nu. 
Jag lyssnar på mest på radio. 
Jag blir arg på när böcker leveras och är skadade! Buhu. 
Jag blir rädd av mörker och spindlar. 
Jag önskar det vore soligt när jag är ledig. 
Jag är pinsamt dålig på att lägga tillbaka saker när jag tagit fram något. 
Jag är uppvuxen en liten stad i småland nämligen Smålandsstenar :)

Annas egna frågor! 
Jag är helt fantastiskt bra på uppfylla mina bokmål, inte andra mål. 
Jag gillar att jag är superbra på att göra chili con cane! 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh, kul att du tog med mina extra-punkter också!

    Svar: Var för bra för att inte ta med :)
    BokParadiset

    2015-07-12 | 14:42:16
    Bloggadress: http://www.saganomsagorna.se

Kommentera inlägget här: