Bokparadiset

I min brevlåda 74

Kategori: Nya böcker

Har egentligen hur många böcker som helst att visa upp (Typ min sommarbeställning jag gjorde i april som jag egentligen borde ha visat upp och börjat läsa) men idag får det bara bli dessa tre. 


Detta är två av de böckerna jag köpte i april. Älskar verkligen Jenny Han och har velat läsa den här sen den kom ut. Och nu ska jag det, förhoppningsvis denna veckan. Spells är andra boken i Wingsserien. Jag gillade första boken jättemycket men det var nog två år sen jag läste den. Anledningen till att jag inte fortsatt är för att dessa omslag är lite dyrare, liksom över 100kr för en paperback just därför har denna serien blivit lite bort prioriterad.. 

 
Den här däremot köpte jag nu i veckan. Var inne på mitt favorit ställe (Halmstads bokhandel för er som inte vet) och skulle köpa en present till min pojkvän men tyckte att jag också förtjänade en bok. Hittade den här, gillade ju Olivers Demonhunterserie och hade ingen aning om att hon hade fler böcker. Verkar som att denna är en standalone. 
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Gillar också Han men blev tyvärr besviken på den. Hoppas du gillar den bättre :)

    Svar: sv: är du tillbaka i bloggvärlden? 😀 eller snarare till bokbloggandet?
    Läser den just nu och jag ÄLSKAR den alltså!
    BokParadiset

    2015-07-18 | 10:55:04
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com

Kommentera inlägget här: