Bokparadiset

Läsalot uppdatering

Kategori: läsalotsommar2015

 
Första lässpurten är gjord, jag hann 40 sidor. I detta inlägget kan ni kommentera hur många sidor ni hann läsa. I fortsättningen kan ni kommentera det på mina läsuppdateringsinlägg som kommer på kvällarna, men idag kommer mitt sånt inlägg så sent. 

Jag tänkte att jag också skulle sätta upp lite mål för det har jag inte hunnit göra än. 

- Läsa 1050 sidor (150 sidor om dagen i snitt) 
- Lyssna färdigt på min ljudbok typ nio timmar kvar.. 
- Läsa fyra eller fem böcker. 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag började läsa på en bok av Maggie Shayne som heter Bakom lyckta dörrar.
    Har idag hunnit läsa lite mer än halva boken, så jag är på god väg till mitt mål att läsa en bok om dagen.
    Under lässpurten hann jag med 138 sidor.

    Svar: sv: oj vad mycket du redan har hunnit med!! 138 sidor är typ det bästa jag har hört, shit vad bra jobbat!!!
    BokParadiset

    2015-07-06 | 13:28:24
  • Maria säger:

    Här blev det 80 sidor.

    Svar: sv: bra jobbat!!
    BokParadiset

    2015-07-06 | 14:14:22
    Bloggadress: http://mariasideer.blogspot.com
  • Älskar att läsa säger:

    Jag började läsa Till offer åt Molok av Åsa Larsson. Under lässpurten hann jag med 96 sidor.

    138 sidor är ju riktigt bra jobbat!

    Svar: sv: 96 sidor är ju helt otroligt det med!!
    BokParadiset

    2015-07-06 | 14:18:41
    Bloggadress: http://agge-alskarattlasa.blogspot.se/
  • Tina säger:

    Jag hann med 57 sidor under spurten :)

    Svar: sv: jättebra ju!
    BokParadiset

    2015-07-06 | 19:17:48
    Bloggadress: http://tinaelisabeth.blogg.se
  • Linn säger:

    Hej, jag hann med att läsa 76 sidor, vilket är ovanligt bra för att vara jag. Brukar i vanliga fall inte ha tillräckligt bra koncentration för att läsa så många sidor på bara 30min ;)

    Svar: sv: bra jobbat!
    BokParadiset

    2015-07-06 | 21:32:01
    Bloggadress: http://ett-liv-med-canon.bloggplatsen.se/
  • Jenny säger:

    Jag hade precis börjat min lunchrast (jobbar idag) när spurten i princip var slut (klockan var fem i halv tolv), så jag såg spurttiden för sent. Jag hann i alla fall läsa ett par minuter, så det blev 4 sidor för min del. Bättre än ingenting. :-)

    Skulle kanske spurterna kunna annonseras i förväg på bloggen så att man vet om dem i förväg? Då blir det lättare att planera och veta när man ska börja spurta...

    Svar: sv: blir ju lätt så. Eftersom spurterna är själva tävlingen är det därför de inte avgörs, alla läser olika snabbt så skulle man veta om spurterna är det ju den som läser snabbast som vinner och det är inte det som är meningen... Men hoppas på att du hinner upptäcka spurterna tidigare kommande gånger :)
    BokParadiset

    2015-07-06 | 21:38:33
    Bloggadress: http://havsdjupens-sal.blogspot.se/
  • Johannas deckarhörna säger:

    Jag läste 32 sidor under spurten. Ursäkta att jag dröjt lite med att rapportera! Totalt läste jag 270 sidor igår :)

    Svar: sv: men det var ju jättebra! :)
    BokParadiset

    2015-07-07 | 13:32:13

Kommentera inlägget här: