Bokparadiset

I min brevlåda 73

Kategori: Nya böcker

Alltså jag har köpt så många nya böcker i år så det är helt sjukt. Att lyckas minska mina TBR-böcker kommer aldrig gå år... Men men här är en massa nya böcker jag köpt. 

 
Dessa två köpte jag som belöning till mig för att det gick så bra för mig på sista kursen i skolan. The wrath and the dawn har jag redan läst. Kommer recension på den imorgon. Things we know by heart verkar som en bok som jag kommer att älska. 

 
Sen var jag inne på Myrorna och äntligen hittade jag Fjärde sommaren. Blev så himla glad, boken är verkligen i sämsta skick men får leta upp ett bättre exemplar senare nu vill jag bara läsa boken. Som ni ser är det den jag läser just nu. Sen hittade jag en till bok av samma författare, detta är dock en vuxen roman men kommer säkert gilla den här också. 

 
Anne Franks dagbok hittade jag också på myrorna, velat ha denna länge men slutsåld på nätet. Den var dyr för en second hand bok, 45 kr men det är de värt! Good girl hittade jag i Ullared och verkar väldigt spännande. 

 
Sen hade ju CDON lite sommarrea. En tillfällighet att jag var inne och kollade. Men hittade dessa böcker som jag inte kunde motstå! Velat ha båda böckerna sjuk länge men alltid varit lite dyra. Nu fick jag båda för 116 kr. Dessutom fick jag Pojken i randig pyjams i detta fina omslaget och inte det nya. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: