Bokparadiset

Månadssammanfattning Februari

Kategori: Sammanfattning

(Ursäkta för dålig bild.)
 
17. Clockwork angel - Cassandra Clare
18. Upprorsänglar - Libba Bray
19. Torsdagarna i parken - Hilary Boyd
20. Elegy - Tara Hudson
21. Liten parlör för älskande - David Levithan
22. Den förlorade symbolen - Dan brown
23. Älskaren - Marguerite Duras
24. Tell the wolves I'm home - Carol Rifka Brunt
25. Vargbröder; Demonernas port - Michelle Paver
26. Torka aldrig tårar utan handskar 1. Kärleken - Jonas Gardell
27. The titan's curse - Rick Riordan
28. Trollkarlens trast - Martin Davies

Antal Böcker: 12st
Antal svenska/Engelska: 8/4
Antal sidor:  4279 sidor
Antal kortisar (under 200): 1 st 
Antal tegelstenar (över 500): 2st 
Påbörjade böcker: Shiver av Maggie Stiefvater
Författarnas nationaliteter: USA (8) Wales (1) Frankrike (1) Sverige (1) England (1)
 
Köpta: 11
Rec-ex: 
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 1
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 2

Mellan böcker i en serie: 3

Avslutade serie: 1
Antal omläsningar: 

Sammanfattning: Det har varit hyllvärmare för hela månaden. Det känns skönt att ha läst böcker som stått länge i hyllan. Jag trodde jag verkligen skulle hinna läsa ut Shiver men det gjorde jag inte vilket jag gärna hade velat men jag är ändå nöjd med antalet. 12 böcker är jättebra för mig dessutom var det två tegelstenar så det känns riktigt bra. Överlag har det varit bra böcker men några som har varit lite sådär. Ser fram emot att läsa alla mina nya böcker i mars nu när jag bara hållt mig till hyllvärmare. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: