Bokparadiset

Vad jag sysslar med idag

Kategori: Allmänt

Det är mitten av november och jag började fundera lite på hur det gått för mig med mina utmaningar det här året. Vilket gjorde att jag kollade upp Hyllvärmarutmaningen jag hade i början av året och började summera. En bok till jag behöver läsa för att klara den. 

Men i och med det här började jag fundera på nya utmaningar för 2016 så jag har faktiskt skissat på några. Jag började också fundera på om jag skulle köra en Hyllvärmarutmaning 2.0 men har 31 böcker ifrån 2013 (efter att tittat igenom alla mina book hauls jag gjorde 2013. Det tog tid alltså.) som jag inte läst än så det lär inte hända. Men kanske en variant på det, vi får se. 
 
Har också gjort upp en plan för mina statistik inlägg som jag gör varje år. Så har bestämt vad som ska vara med och funderar på om jag ska påbörja dem lite. Det tar typ en miljon timmar att göra dem så hade varit najs att börja redan nu. Men det hinner jag nog inte. Jag åker till London på söndag så har tänkt att planera inlägg för den tiden jag är borta så det inte står tomt här på bloggen! 
 
 

Kommentarer

  • Sofies bokblogg säger:

    Smart att börja kolla igenom utmaningar nu! Mycket bättre att inse nu att om det är kaos att klara dem, än att göra det 29 december. ;)

    Svar: sv: Eller hur! Nu kan det ju finnas möjlighet att fortfarande klara dem :)
    BokParadiset

    2015-11-13 | 07:23:44
    Bloggadress: http://filo-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här: