Bokparadiset

En weekend TBR

Kategori: TBR-Hög

Jag ska åka hem till familjen imorgon och har därför gjort en liten TBR. Troligtvis kommer jag inte ens hinna läsa ut en bok, kanske om jag börja med den lilla. Jag vet inte varför jag fortfarande tror jag får massor läst när jag åker hem. Men om jag skulle få tiden så kan jag ju inte vara utan en bok. 

 
Eftersom jag aldrig har tid att läsa hemma har jag inte heller tiden till att blogga. Så jag tänkte att med början av idag kör vi recensionrace! Jag har ungefär 29 (!) recensioner att skriva så att beta av några vore ju bra. Dock är flera av dem redan skrivna, bara inte publicerade. Det blir även en video som inte är helt bokrelaterad som jag hoppas ni ska gilla ändå :) 

Kommentarer

  • Vargnatts bokhylla säger:

    Du, bara älskade jag :) Och Ett veck i tiden har jag också fått hem och ska läsa snart.

    Svar: Jag med, så himla fin bok! Ett veck i tiden var jag däremot mer tveksam till...
    BokParadiset

    2016-08-17 | 18:55:10
    Bloggadress: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se
  • Sofies bokblogg säger:

    Blev nyfiken på "Ett veck i tiden", men tycker du ska börja med "Du, bara". :)

    Svar: Gjorde tvärtom, men hann med båda böckerna :)
    BokParadiset

    2016-08-17 | 19:02:14
    Bloggadress: http://filo-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här: