Bokparadiset

Möblera om

Kategori: Allmänt

Tänkte jag skulle göra om i min bokhylla. Har alltid soterat efter författares efternamn så tänkte att det kanske var dags för en förändring. Även lägga dem lite på hög och göra det lite stökigt snyggt typ. Så istället ändrade jag så att böckerna står efter genre och sedan är det bara huller om buller, så jag vet inte riktigt vart jag ska sätta in de nya böckerna vid slutet av varje måndad. Men visst blev det lite mera plats i hyllan, så jag tror jag får känna på det lite och sen får vi se om jag ändra tillbaka det. 
 
 
När jag plockat ut alla böcker. 
 
 
Hur resultatet blev, ändrade bara mina lästa böcker. 

Kommentarer

  • Jamie - En blogg för bokugglor säger:

    Vad fint det blev! :)

    Svar: Tack, måste nog ändå göra om det lite innan jag blir nöjd..
    BokParadiset

    2016-08-24 | 19:06:47
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se
  • Lion´s Library säger:

    Oj vilket projekt! Men det är kul när man får en impuls att ändra systemet lite. Det ser jättefint ut :)

    Svar: Hahah ja det kan man verkligen säga. Vet dock inte vad jag tycker om resultatet, så får nog bli en ändring igen!
    BokParadiset

    2016-08-24 | 21:47:01
    Bloggadress: http://lionslibrary.blogspot.com
  • Vargnatts bokhylla säger:

    Snyggt det blev! :)

    Svar: Tack snälla, får nog ändra lite till dock innan jag blir nöjd, haha!
    BokParadiset

    2016-08-24 | 22:02:42
    Bloggadress: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se

Kommentera inlägget här: