Bokparadiset

Throwback!

Kategori: Återblick

Boken är tankensbarn brukar göra lite TBT, throwback thursday och vilken himla roligt idé! Jag var direkt tvungen att kolla upp vad jag skrev för ett, två, tre och fyra år sen. Och så himla roligt att se vad man skrev om då, tror absolut att detta är något jag ska göra mer regelbundet, kanske på torsdagar eller bara lite då och då. Återstår att se! 
 
För ett år sen la jag upp en Friday Reads, en ganska så ambitös med fyra stycken böcker. Till min glädje kan jag säga att jag läst alla dem böckerna nu. Om jag gjorde det den helgen kan jag inte svara på, men de är i alla fall
lästa! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2014 så låg jag och min pojkvän och läste ihop, var nog första gången vi gjorde det då. Nu gör vi det i perioder, beroende på när min smabo håller på att läsa en bok. Vilket fortfarande är lika mysigt då som nu :) 
 
 
2013 skrev jag inget just den här dagen och 2012 var det ett inlägg om att de var väldigt tomt på bloggen. Tror inte jag var i en lässvacka utan mer en bloggsvacka och hade nog inte så mycket att skriva just då. 

Kommentarer

  • Louise säger:

    Åh vad roligt att du också tänkte blicka bakåt! :) Det är ju väldigt kul att själv se vad man skrivit men också roligt att se vad andra gjort tidigare :)

    Svar: Ja eller hur, tyckte ditt inlägg var så roligt så var tvungen att göra ett eget!
    BokParadiset

    2016-08-29 | 08:17:21
    Bloggadress: http://bokenartankensbarn.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: