Bokparadiset

Läs-it-snow

Kategori: Readathons

Om mindre än tre timmar går staplen av för Nellys Läs it Snow. Jag skulle egentligen filmat min TBR idag och lagt upp. Meeeeen det hann jag inte göra. Så det blir en vanligt bild (som är tagen i det absolut sämsta ljuset). 
 
 
Det finns dessutom utmaningar till, vilket jag ÄLSKAR. 
 
* Läs en feel-good-bok - Landline
* Läs en klassiker
* Läs MINST 1000 sidor under Läs-it-snow-veckan. 
* Läs en tegelsten (över 500 sidor) - Fragments
* Läs en bok med ett vintrigt/juligt omslag - Dash & Lily's book of dares
* Läs en graphic novel - Fluff my life
* Läs en bok med något rött på omslaget - The twelve days of Dash&Lily
* Läs en bok under 200 sidor -Fluff my life
* Läs något av DIN favoritförfattare - Björnstad
* Läs valfri Harry Potter-bok (Älskar HP kring jul!)
 
Så alla utmaningar kommer jag inte att göra, och jag kommer troligtvis inte hinna läsa alla böcker. Det är ju jul och alla dagar föutom 24 och 25 jobbar jag. Så inte så mycket tid, men jag hoppas på att hinna läsa några böcker i alla fall!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skall också försöka hinna några böcker i läs it snow. Skall bli roligt.

    Svar: Hoppas du hinner med allt du vill läsa! :)
    BokParadiset

    2016-12-21 | 19:59:38
  • Siri säger:

    Hej!
    jag har taggat dig i en boktagg:)
    https://sizzensblogg.wordpress.com/2016/12/22/the-christmas-song-book-tag/

    God jul!

    2016-12-22 | 19:04:58
  • Siri säger:

    Hej!
    Jag har taggat dig i en boktagg :)
    https://sizzensblogg.wordpress.com/2016/12/22/the-christmas-song-book-tag/

    God jul!

    Svar: Tack!
    BokParadiset

    2016-12-22 | 19:05:42
    Bloggadress: http://sizzensblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här: