Bokparadiset

Månadssammanfattning December

Kategori: Sammanfattning

 
Antal svenska/Engelska: 6/4
Antal sidor:  3620 sidor
Antal kortisar (under 200): 2 st 
Antal tegelstenar (över 500): 1st 
Påbörjade böcker: Strimmor av Hopp
Författarnas nationaliteter: USA (5) England (2) Japan (1) Sverige (1) Kanada (1) 
 
Köpta: 7
Rec-ex: 2
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 1
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 2

Mellan böcker i en serie: 2

Avslutade serie: 1
Antal omläsningar: 1

Sammanfattning: Jag har verkligen varit så himla upptagen i december. Efter att jag fått jullov den 18 läste jag ingenting förutom en dag när jag var ledig. Så jag har varit i skolan supermycket och sen jobbat massor men ändå så hann jag läsa 10 böcker så jag är väldigt nöjd med det, även om jag så klart hade velat ha mer lästid. Ser verkligen framemot 2016 men nya utmaningar och alla uppdatering som kommer göras på bloggen! 

Kommentarer

  • Jamie - En blogg för bokugglor säger:

    10 böcker är ju jättebra, speciellt när du inte varit ledig så mycket :) "An ember in the ashes" vill jag jättegärna läsa, den verkar så bra!

    Svar: Sv: Ja verkligen, är jättenöjd med antalet men önskar jag hade haft mer tid för att läsa :) Oja det är den verkligen också, en av mina favorit böcker för i år :)
    BokParadiset

    2016-01-04 | 15:50:21
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se

Kommentera inlägget här: