Bokparadiset

RYBSAT rund 7

Kategori: Readathons

Egentligen skulle det här inlägget komma upp igår (Eftersom readathonet började idag och pågår till den 26 januari)  men jag glömde helt bort det. Men i alla fall så deltar jag i RYBSAT round sju. Det går ut på att välja ett ställe i bokhyllan och sen läsa böckerna i den ordningen de står. Förra gången jag var med valde jag att läsa ifrån mina svarta böcker, så den här gången valde jag mina vita böcker. 

 
Mitt mål är att hinna läsa till och med My soul to steal. Under hela veckan kommer jag att vlogga så det kommer inte komma några uppdateringar utan ni får se allt i en video senare. 

Kommentarer

  • Jamie - En blogg för bokugglor säger:

    Ser fram emot att se vad du tycker om "a Thousand Pieces of You" den verkar så bra :)

    Svar: sv: Än sålänge älskar jag den!
    BokParadiset

    2016-01-20 | 11:23:58
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se

Kommentera inlägget här: