Bokparadiset

#94 Nya böcker!

Kategori: Nya böcker

Idag blir det bilder på mina nya böcker, har inte haft någon möjlighet att filma och nu har det gått väldig lång tid sen jag fick hem dessa! 
 
 
Modernista överraskade med fyra paket på två dagar! Ny utgivningen av Maria Gripes böcker, Pappa Pellerins dotter är läst och jag ser framemot att läsa Glasblåsarens barn! Och hur fina är inte omslagen? 
 
 
Även dessa två är ifrån Modernista. Poppy Pym är redan läst. Tusen tack för böckerna Modernista!
 
 
Jag och Elina brukar ju byta böcker med varandra, men vi har inte gjort det på superlänge så Elina kom på den ypperliga idén att vi byter två böcker direkt. The distance between us har jag precis läst och den var riktigt bra, rekommenderar den verkligen. The Square root of summer ska vara en lite mörkare contemporary som jag tänker läsa i augusti. Tack snälla för böckerna Elina! 
 
 
Min ena syster rensade ut Hemlighten på Mercy Close så jag tog den. The year of the rat är månadens bok ifrån English book club, hoppas på att innehållet är bättre än omslaget! 
 
 
Efter att jag recenserat I dina ögon ifrån Rabén&Sjögren frågade de ifall jag hade läst Du, bara, vilket jag inte har och jag har hört mycket gott om den så självklart tackade jag ja till att få den hemskickad! 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Wow, där var flera intressanta. Maria Gripes böcker har även jag fått hem.

    Svar: Ja är himla nöjd, åh vad härligt! Hunnit läsa någon än?
    BokParadiset

    2016-07-29 | 14:25:30
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • Vargnatts bokhylla säger:

    Maria Gripes böcker hittade hem hit också :)

    Svar: Vad härligt! Hunnit läsa någon av dem? :)
    BokParadiset

    2016-07-29 | 19:17:06
    Bloggadress: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se
  • thebookqueens.blogg.se säger:

    Square Root verkar så bra!! & The Distance Between Us + alla Kasie West's böcker är jätte bra!

    /Emelie

    Svar: Är riktigt sugen på att läsa den :) Jaa måste läsa fler av henne, perfekta contemporarys!
    BokParadiset

    2016-07-30 | 18:23:13
    Bloggadress: http://thebookqueens.blogg.se/
  • Vargnatts bokhylla säger:

    Jag har läst ut Pappa Pellerins dotter och håller på med Glasblåsarns barn :). Den första var riktigt bra och den andra är också bra hittills :)

    Svar: Låter lovande, jag har kvar att läsa Glasblåsarnas barn så hoppas jag gillar den med :)
    BokParadiset

    2016-08-03 | 20:19:19
    Bloggadress: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se

Kommentera inlägget här: