Bokparadiset

Sammanfattning läsalotsommar2016

Kategori: Readathons

Det blev inte läst riktigt så mycket som jag ville, fast det blir det aldrig när de är sommar. Så vet inte varför jag alltid tror jag hinner läsa mer än vad jag gör. I vilket fall som helst är jag nöjd med böckerna; en älskade jag, en var rolig, och den sista vet jag inte vad jag tycker om! 
 
 
Antal sidor dag 1: 56
Antal sidor dag 2: 249
Antal sidor dag 3: 214
Antal sidor dag 4: 0
Antal sidor dag 5: 74
Antal sidor dag 6: 55
Antal sidor dag 7: 160
 
Total antal sidor: 808
Antal utlästa böcker: 2
 
Ser man till målen så lyckades jag inte riktigt, jag skulle läsa 100 sidor om dagen vilket jag inte gjort däremot läste jag mer än 100 sidor om dagen i genomsnitt. Att läsa ut tre böcker lyckades jag inte heller med, men var inte långt ifrån! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: