Bokparadiset

Månadssammanfattning Februari

Kategori: Sammanfattning

Läst så många bra böcker den här månaden, väldigt nöjd med allt jag hunnit med även om det känns som om jag mest läste under Rainbowthon vilket också tog väldigt mycket av min läslust. 
 
 
14. Harry Potter och halvblods prinsen - J.K Rowling
15. Vem som helst utom Ivy Pocket - Caleb Krisp
16. Timeless - Gail Carriger
17. Välkommen hem - Johanna Lindbäck
18. Amulett; The stonekeeper's curse - Kazu Kibuishi
19. The mother Goose diaries - Chris Colfer
20. Crown of midnight - Sarah J. Maas
21. The book of life - Deborah Harkness
22. Ja jag har mens, hurså? - Clara Henry
23. Avund - Anna Godbersen
24. The art of being normal - Lisa Williamson
25. Breathe - Abbi Glines
 
Antal böcker: 12
Antal svenska/Engelska: 5/7
Antal sidor:  4497 sidor
Antal kortisar (under 200): 2 st 
Antal tegelstenar (över 500): 1st 
Påbörjade böcker: Brisingar
Författarnas nationaliteter: USA (7) Sverige (2) England (2) Australien (1)
 
Köpta: 10
Bokklubbsbok: 1
Rec-ex: 1
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 2

Mellan böcker i en serie: 4

Avslutade serie: 2
Antal omläsningar: 1
 
Favoriter den här månaden: Harry Potter såklart, The book of life, Ja jag har mens, hurså?, The art of being normal, Timeless, Amulett och Crown of midnight. 

Kommentarer

  • Johannes säger:

    Sammanfattar du mars redan? Det var snabbt jobbat. ;-)

    Svar: haha oj! Snacka om att vara helt borta 😂
    BokParadiset

    2016-03-02 | 23:13:24
  • Lena säger:

    Det var väl en trevlig hög du läst.

    Svar: tack, jag håller med ☺
    BokParadiset

    2016-03-03 | 12:05:07
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: