Bokparadiset

Läsalot ensam dag 4 + sammanfattning!

Kategori: Readathons

Dag fyra var ändå den dagen jag hann med mest läsningen. Mauritz jobbade vilket gjorde att jag faktiskt var ensam hela eftermidagen. Sen åkte jag en sväng till Göteborg och då läste jag både på vägen dit och hem så det blev endel! 
 
Antal lästa sidor: 474 sid
Lästid: 5h och 30 min
 
Sammanfattning över hela Läsaloten
 
 
Vilka böcker jag läste, Wild hann jag läsa ut och Because of Low likaså. Blue Lily, Lily blue hade jag typ 10 sidor kvar av när klockan slog 00.00 så det var ju typiskt! Dustland är jag tveksam till om jag ska fortsätta läsa.. 
 
Totalt antal lästa sidor: 897
Totalt antal tid: 11h 
 
Visst hade jag velat läsa mer men är ändå sjukt nöjd att jag hann kläma in så mycket lästid!

Kommentarer

  • liza säger:

    Åh vilken fin slutspurt du fick :D poängen kommer upp ubder veckan :)

    Svar: sv: Ja verkligen! Har sett hur det gått för vissa ska bli spännande att se resultatet även om jag vet att jag inte läst mest :)
    BokParadiset

    2016-05-31 | 22:54:57
    Bloggadress: http://iregnet.blogspot.fi
  • Elina säger:

    Jag läste första Dustlandsboken men jag kommer inte läsa fortsättningen!

    Svar: då kanske jag skiter i att avsluta den, är ändå typ 100 sidor in och är inte superimponerad...
    BokParadiset

    2016-06-01 | 07:48:42
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: