Bokparadiset

En helt fantastisk bok

Kategori: Contemporary

 
Titel: Flat-out Celeste
Författare: Jessica Park
Serie: #2 Flat-out love
Förlag: CreateSpace
Utgivnigsår: 2014
Sidantal: 325
 
Åh den här boken alltså. Jag vet inte om ni har missat det, men jag ÄLSKADE Flat-out love när jag läste den, och likaså Flat-out Matt. Och jag älskar den här, jag kan inte säga vilken av böckerna som är min favorit, men den här boken, och serien, ger mig så himla mycket känslor. Jag gråter och skrattar och blir bara så lycklig när jag läser! 
 
Celeste har det inte så lätt. Efter allt som hände henne i Flat-out love tror hennes familj att allt är bra, men det är de inte riktigt. Hon ljuger om att hon har vänner men egentligen har hon fortfarande svårt för det sociala. Men hon är otroligt eftertraktad av alla stora Colleage. Via den vägen får hon kontakt med Justin. Justin som pratar så mycket att det är svårt att hänga med. Dessa två fina människor är helt perfekta! 
 
Inte bara får man följa Celeste på hennes egen resa, även Matt och Julie finns med lite. Jag älskar Celeste och Julies samtal, de får mig verkligen att skratta! Jag älskar alla karaktärerna i boken och det är just dem som gör det så fantastiskt! 
 
Har ni inte plockat upp den här serien än så gör det! Man skulle kunna läsa denna boken självständigt men jag rekommenderar ändå att ni plockar upp första boken, den här serien vill ni inte missa! 
 
Betyg: 5/5

Kommentarer


Kommentera inlägget här: