Bokparadiset

#Fallintofantasy16 wrap up

Kategori: Readathons

Så nu var det här readathonet slut, det har varit riktigt roligt men läslusten har inte varit helt på topp. Men det beror nog på att jag haft så mycket att göra och väldigt långa dagar, så det har varit svårt at fokusera på läsning på kvällarna. Men jag är supernöjd med vad jag hann med! 

Gudar och monster var första boken jag påbörjade och trots att det är en riktig tegelsten läste jag ut den. Tidsresenärens hustru läste jag på tåget och hann faktiskt läsa ut den också. Flat-out love hade jag påbörjat tidigare och avslutade även denna. Projekt Rosie hann jag påbörja och läsa ungefär 100 sidor. 
 
Antal sidor: 1309 
 
Tack Lisa för att du anordnade det här!

Kommentarer

  • Malin A säger:

    Men gud vad duktig du är då! Tycker jag kommit igång bra med läsningen sista veckorna, men går ej att jämföra =S

    Svar: Hahah, alla har ju olika lästempon osv. Jag läser inte snabbt alls men däremot lägger jag ner mycket tid på att läsa och måste läsa innan jag ska sova och så där. Dessutom är det bättre att läsa lite än ingenting! :)
    BokParadiset

    2016-10-22 | 19:44:52

Kommentera inlägget här: