Bokparadiset

Slutkörd

Kategori: Allmänt

Jag har just nu otroligt mycket i skolan, hela förra veckan gick vi 8-17 plus pendling på det, är lagom kul. Sen jobbade jag lördag och söndag och nu är det plötsligt en ny vecka. En lika tuff vecka när jag går ifrån halv åtta till fyra och sen jobbar jag hela fredagen också. Men sen efter 13 oooootroligt långa dagar är jag ledig! Med andra ord är det förklaringen till varför det är lite tyst här inne. Hade tänkt att jag skulle uppdatera varje dag av #fallintofantasy16 men jag har helt enkelt inte orkat för jag varit så trött. 
 
Jag har läst endel, så jag är ändå nöjd. Inte avslutat någon bok men jag började ju också med en tegelsten, haha! Förhoppningsvis ska väl bloggen återgå som vanligt i slutet av oktober, efter jag varit i Barcelona! :)
 
Min tbr för #Fallintofantasy16

Kommentarer

  • Lena säger:

    Tycker att Gudar & Monster var en bra avslutning på serien.

    Svar: Alltså ja! Vilken fantastisk bok!
    BokParadiset

    2016-10-21 | 09:59:01
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: