Bokparadiset

Olästa A-Ö

Kategori: Listor/Taggar

Jag gjorde den här hösten 2015 och av de böcker som stod med då har jag bara läst sju av dem. Men jag tänkte göra den igen och se (om jag kommer ihåg) hur många som blivit lästa i slutet av året. 

All the light we cannot see
B - Bröllopsnatten
C - Clockwork princess
Djupa ro
E - Etiquette and espionage
F - Falling kingdoms
G - Grave mercy
H - Heidi
I - Inte helt perfekt
J - Jag ger dig solen
K - (The) kiss of deception
L - Lost voices
M - Magonia
N - Not if I see you first
Obsidian
Peter Nimbls and his fantastic eyes
Q - 
R - Rött uppror
S - Storm glass
To kill a mockingbird
Uprooted
Världens viktigaste kyss
W - Wing Jones
X - 
Y - 
Z - 
Å - 
Ä - 
Ö - Överenskommelser
 
Är det någon bok jag borde plocka upp snarare än senare? :) 
 

Kommentarer

  • Vargnatts bokhylla säger:

    A är jättebra!

    Svar: Måste verkligen läsa den snart, men sommaren är mitt mål!
    BokParadiset

    2017-04-09 | 20:27:21
    Bloggadress: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se
  • Jamie - En blogg för bokugglor säger:

    A, F, K och U är alla jättebra! :)

    Svar: Måste ta tag i dem snart...
    BokParadiset

    2017-04-09 | 20:35:34
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se

Kommentera inlägget här: