Bokparadiset

Månadssammanfattning Maj

Kategori: Sammanfattning

Den här månaden har varit fullspäckad; jag var i Dublin, inlämning på mitt examensarbete, två jobb och en massa tid som spenderades med klasskompisar. Trots det har jag hunnit läsa en hel del, dock har det varit väldigt tomt här på bloggen.Mycket tjocka böcker, nästan 4000 sidor, det är väldigt bra för att vara mig. Plus att alla böcker var väldigt bra! Men imorgon tar jag examen vilket gör att jag bara kommer ha två jobb att fokusera på vilket ska bli så skönt. Det enda jag egentligen vill är att vila lite, men det får vänta tills slutet av nästa vecka..
 
 
43. A million worlds with you - Claudia Gray
44. Där regnbågen slutar - Cecilia Ahern
45. Caraval - Stephanie Garber
46. Inferno - Dan Brown
47. To all the boys I've loved before - Jenny Han
48. P.S I still love you - Jenny Han
49. Always and forever Lara Jean - Jenny Han 
50. Queen of Shadows - Sarah J. Maas
51. Peter Nimlbe and his fantastic eyes - Jonathan Auxier
 
Antal böcker: 9 st
Antal svenska/Engelska: 7/2
Antal sidor:  3985 sidor
Antal kortisar (under 200): 0 st 
Antal tegelstenar (över 500): 2st 
Påbörjade böcker: A treasury of classic fairy tales, Everything everything
Författarnas nationaliteter: USA (7) Irland (1) Kanada (1)
 
Köpta: 9
Bokklubbsbok: 
Rec-ex: 
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 2

Mellan böcker i en serie: 3

Avslutade serie: 1
Antal omläsningar: 2
Favoriter den här månaden: Lara Jean serien (såklart!), Queen of shadows 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: