Bokparadiset

Månadssammanfattning Februari

Kategori: Sammanfattning

Jag har just nu praktik, det är därför det är ganska så tomt här. Så det kommer fortsätta vara det i två och en halv vecka till, på kvällarna är jag upptagen med att planera lektioner så just nu får bloggen vila. Men läser det gör jag fortfarande, inte på kvällarna men till och från praktiken!
 
 
12. Dödens märke - Veronica Roth
13. The runaway king - 
14. Sometimes it lasts - Abbi Glines
15. En Shopaholics bekännelser - Sophie Kinsella
16. En Shopaholic i New York - Sophie Kinsella
17. The knife of never letting go - Patrick Ness
18. En Shopaholic säger ja - Sophie Kinsella
19. En Shopaholic får en syster - Sophie Kinsella
20. Nordkorea - Eunsun Kim
21. En Shopaholic i väntans tider - Sophie Kinsella
 
Antal böcker: 10 st
Antal svenska/Engelska: 7/3
Antal sidor:  3610 sidor
Antal kortisar (under 200): 0 st 
Antal tegelstenar (över 500): 0st 
Påbörjade böcker: 100 bad girls.... Arvtagaren, En mini-shopaholic i mammas fotspår och Stark som en björn, snabbt som en örn. 
Författarnas nationaliteter: England (5) USA (4) Nordkorea (1)
 
Köpta: 8
Bokklubbsbok: 
Rec-ex: 1
Lånade: 
Fått/bytt (Tävlingsvinst,present): 1
Bokvänsbok: 

Påbörjade serie: 3

Mellan böcker i en serie: 6

Avslutade serie: 
Antal omläsningar: 3
Favoriter den här månaden: En shopaholic - böckerna och Dödens märke

Kommentarer

  • Hanneles bokparadis säger:

    inspirerad shoppa mer?

    Svar: Njae snarare blir man nog mindre sugen på att shoppa!
    BokParadiset

    2017-03-04 | 09:07:41
    Bloggadress: http://hannelesbibliotek.blogspot.se/
  • Anonym säger:

    Shopaholicserien är så rolig. Jag snall snart läsa den senaste. En shopaholic i Las Vegas. Hoppas den är bra.

    Svar: Jag blev ändå positivt överraskad över hur mycket jag tyckte om den nu när jag läst om! Jag måste införskaffa mig En shopaholic i Hollywood så jag kan fortsätta läsa serien! Hoppas Las Vegas är lika bra som tidigare :)
    BokParadiset

    2017-03-05 | 15:43:39
    Bloggadress: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • Elin säger:

    Har hört så blandat om Dödens Märke, men jag vill definitivt läsa den och se hur den är!

    Svar: Jag gillade den! Men ja det är mycket blandade känslor kring den..
    BokParadiset

    2017-03-06 | 17:47:54
    Bloggadress: http://thelittlebookcorner.se/

Kommentera inlägget här: