Bokparadiset

TBR för maj

Kategori: TBR-Hög

Den här högen ser nog galet stor ut med tanke på att det är sista månaden för mitt examensarbete och jag ligger sååå efter. Plus att jag åker till Dublin imorgon och fem dagar frammåt. Men som vanligt lär jag inte läsa alla böcker på listan ändå. 
 
 
Där regnbågen slutar - är faktiskt redan utläst. Behövde en bok och läsa på bussen så drog en ur min bokskål. Mycket nöjd med det valet jag kan säga. 
Inferno - Som sagt åker jag till Dublin imorgon och det är den enda boken som får följa med. Troligen hinner jag ändå inte läsa ut och skulle jag göra det kan jag köpa en ny bok där.
To all the boys I've loved before - serien - sista boken ramlade ner i lådan igår och vill börja läsa den nu!! Men har tänk att jag ska läsa om de första två (även om jag kommer ihåg dem så är det några av mina favoritböcker) 
Everything Everything - Skulle jag hinna läsa denna blir jag glad. Men det är en bubblare.
Peter Nimle and his fantastic eyes - Är också en bubblare så den måste jag inte hinna med. Drog den ur min bokskål och har varit sugen på den sen jag köpte den, för en evighet sen!
A million world with you - Har jag redan läst ut, läste mestadels av boken i april. 
Caraval - På min TBR för april men den hann jag inte, men läser den just nu.
Queen of shadow - Förstår inte hur jag inte kan ha plockat upp den här ännu, hoppas på att jag hinner den nu i maj! 

Kommentarer

  • Bokprinsessorna säger:

    Ser ut som en härlig läshög det där.

    Svar: Det var det :)
    BokParadiset

    2017-05-05 | 17:12:39
    Bloggadress: http://bokprinsessorna.wordpress.com
  • Malin A säger:

    Nu blir jag lite avundsjuk på dig som redan fått hem del 3 om Lara Jean. Borde förbeställt, men la beställningen i veckan så hoppas få den i nästa vecka =)
    Ser ut som en riktigt härlig hög. Säg till när du tar tag i Queen of shadows. Vill också göra det!

    Svar: Jag hoppas Jenny Han släpper något nytt snart! Snart får vi ta tag i Empire of storm istället :)
    BokParadiset

    2017-05-05 | 21:38:06
  • Siri säger:

    Åhh du har Queen of Shadows att se framemot, en av mina favoriter. Hoppas du kmr gilla den boken lika mycket ;) Härligt att åka till Dublin, antar att du kmr köpa hem en del böcker därifrån?

    Svar: JA alltså den var såå bra, älskade den. Måste spara EoS lite innan jag läser den. Dublin var mysig, två böcker blev det därifrån iaf :)
    BokParadiset

    2017-05-06 | 01:41:00
    Bloggadress: http://sizzensblogg.wordpress.com
  • [Anna] säger:

    Åh vad många intressanta böcker!! :)

    Svar: Ja de flesta var riktigt bra också :)
    BokParadiset

    2017-05-07 | 07:02:33
    Bloggadress: http://www.bokraden.blogspot.com
  • Jamie säger:

    Du har mycket härlig läsning framför dig! QoS är ju helt fantastisk och även Everything Everything! :) Caraval har jag också hemma men har inte blivit av att jag har läst den än men den verkar bra :)

    Svar: Queen of shadows ÄLSKADE jag, alltså den serien är så sjukt bra! Everything everything var mysig men blev ändå besviken på den..
    BokParadiset

    2017-05-11 | 07:53:33
    Bloggadress: http://bokugglor.blogspot.se

Kommentera inlägget här: