Bokparadiset

Månadssammanfattning Augusti

Kategori: Sammanfattning

Jag har haft en så sjukt bra läsmånad. Trots att jag börjat jobba heltid och jobbat väldigt mycket hemma har jag hunnit läsa. I början av augusti var jag dock ledig.  Alla böcker jag har läst har varit såå himla bra, speciellt alla böcker jag har läst fysiskt har jag tykt om SÅ MYCKET. Älskar dessutom att lyssna på ljudböcker när jag åker till och från jobbet, helt fantastiskt är det! 
 
 
91. Fem söker en skatt - Enid Blyton (Ljudbok)
92. Fem på nya äventyr - Enid Blyton (Ljudbok)
93. Fem på rymmarstråt - Enid Blyton (Ljudbok) 
94. Giant days vol 2 - John Allison, Lissa Treiman och Max Sarin
95. Monstret i natten - Mats Strandberg (e-bok)
96. Blunda och hoppa - Sarah Dessen
97. I see London I see France - Sara Mlynowski (Ljudbok)
98. An Ember in the Ashes - Sabaa Tahir
99. Monster på cirkus - Mats Strandberg (e-bok)
100. A Torch against the night - Sabaa Tahir 
101. The one memory of Flora Banks - Emily Barr (Ljudbok)
102. Monstret och människorna - Mats Strandberg (e-bok)
103.Tre saker jag inte vet om dig - Julie Buxbaum
104. The mother-daughter book club - Heather Vogel Frederick (Ljudbok)
105. Och varje morgon blir vägen hem längre och längre - Fredrik Backman
106. Much Ado about Anne - Heather Vogel Frederick (Ljudbok)
107. Worlds collide - Chris Colfer
 
Antal böcker: 17 st (1 seriealbum, 3 e-böcker och 7 ljudböcker)
Antal svenska/Engelska: 9/8
Antal sidor:  2685 sidor
Antal kortisar (under 200): 5 st 
Antal tegelstenar (över 500): 0st 
Påbörjade böcker: All the light we cannot see, Färjan, Dear Pen Pal, Näkrosdammen

Påbörjade serie: 3

Mellan böcker i en serie: 6

Avslutade serie: 2
Antal omläsningar: 1
Favoriter den här månaden: I see London, I see France, An Ember in the Ashes, A torch against the night, och varje morgon blir vägen längre och längre och worlds collide.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vilken bra läsmånad du verkar ha haft! Jag gillar verkligen att du inkluderar statistik i dina månatliga sammanfattningar. Att föra statistik över sin läsning är något jag själv har funderat på att börja med, då jag tror att det skulle vara givande.

    2017-09-02 | 16:25:06
    Bloggadress: http://tvatusenboktankar.blogg.se/
  • Lena säger:

    Jösses vilken hög du hunnit med. Själv hade jag åtets sämsta läsmånad i augusti.

    2017-09-04 | 11:53:42
    Bloggadress: http://https://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • Tina säger:

    Jag hade nog istället min sämsta läsmånad någonsin, två böcker bara ':) Kan nog inte bli sämre haha

    2017-09-04 | 17:24:23
    Bloggadress: http://tinaeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: