Bokparadiset

Hungerhuset - Loka Kanarp & Carl-Michael Edenborg

Kategori: Comics och Graphic novel



Systrarna Elsa och Fredrike har precis flyttat in hos ett par fosterföräldrar. Deras mamma är död och deras pappa sitter i fängelse. En kväll har fosterfamiljen en grillfest, Elsa och Fredrike tröttnar och sticker ut i skogen för att gå och titta på ett ödehus. Vad de inte vet är att huset är ett hungerhus.
Mitt första seriealbum. Det var jätte fina bilder. Handlingen var dock lite otydlig på ett ställe tycker jag, annars var det en riktig rysare, jag tyckte faktiskt den var riktigt läskig!

Seriealbum är nog en sak jag kommer fortsätta läsa, lite avkopplande med bilder och så, jag ska bara hitta några bra på biblan.

Utgivningsår:
Förlag:
Författarens hemland:
Antal sidor:
Första meningen:
Betyg:
Utgivningsår: 2011
Förlag: Kolik förlag
Författarens hemland: Sverige
Antal sidor: 126
Första meningen: Jag väntar.
Betyg: 3+/5