Bokparadiset

Den man älskar - Emily Griffin

Kategori: Chicklit


Den här boken hade tydligen två omslag, jag läste den rosa men jag föredrar det andra, det är lite snyggare och lockar lite mer.
 
Ellen bor i New York med sin framgånsrika man. Hon är fotograf och älskar hennes liv. En dag träffar hon sitt ex, Leo i en korsning. De tar en fika och plötsligt vänds Ellens värld upp och ner. Ska hon stanna hos sin trygga man Andy eller ska hon välja den spännande och passionerande Leo?

Jag tycker boken var väldigt seg och den hade inte behövt vara så lång för att få med allt. Det var riktigt jobbigt att ta sig igenom boken och det var först de sista sidorna det faktiskt hände något som var spännande och hade någon betydelse. 

Första meningen:
Utgivningsår:
Förlag:
Författarens hemland:
Antal sidor:
Betyg:
Första meningen: Det hände precis hundra dagar efter att jag gift mig med Andy, nästan på exakt samma klockslag som vår vigsel hade ägt rum vid halv fyra på eftermiddagen.
Utgivningsår: 2009 (Sverige)
Förlag: Forum
Författarens hemland: USA
Antal sidor: 362
Betyg: 1