Bokparadiset

På lån.

Kategori: Allmänt

När jag skulle till skolan idag för att hämta några böcker så tänkte jag att jag ändå kunde springa förbi bibblan för att lämna några böcker.
Jag tänkte egentligen inte låna några eftersom jag har två lån hemma och håller på att läsa två böcker (mycket ovanligt för mig). Men på något vänster så föll det ner fem böcker i väskan! 



Fergus Crane - Paul Stewart & Chris Riddell
Big mouth & ugly girl - Joyce Carol Oates
Raahas tidsmaskin - Tony Manieri
The City of Ember - Jeanne DuPrau
Mörk jord - Belinda Bauer

Kommentarer

  • Hundöra säger:

    Jag har läst Fergus Crane av Paul Stewart & Chris Riddell. En ganska rolig barnbok. Den har ganska roliga illustrationer.

    2012-03-19 | 17:41:02
    Bloggadress: http://www.hundora.se/bokkupan/

Kommentera inlägget här: