Bokparadiset

Böcker jag är sugen på.

Kategori: Allmänt

Tre böcker från min läslista (ingen läsordning) som jag är sugen på att läsa.

himlen-boerjar-haer_3D_beskuren.jpg
Himlen börjar här av Jandy Nelson; Den har fått så mycket positiv respons och jag har fotfarande inte hunnit läsa den. Himla fint omslag också.
Den hemliga historien av Donna tartt; En väldigt tjockbok men alla verkar gillar den så den lever tydligen upp till sitt sidantal.



Där drömmar blir till Emma Andersson;Sjukt läskigt omslag! Man kan tro att det är någon läskig deckare men det är en fantasy bok fkatiskt. Jag har hört och läst lite blandade åsikter men fotfarande något jag vill läsa.

Någon ni läst?

Kommentarer

  • Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg säger:

    "Himlen börjar här" var jättefin, "Den hemliga historien" tyckte jag var bra men för lång, lite seg ibland, inte helt min typ av bok. Den sista har jag inte hört talas om ens :P

    2012-05-23 | 15:08:12
    Bloggadress: http://schitzo-cookie.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: