Bokparadiset

I min brevlåda 2/På lån

Kategori: Nya böcker

Yesbox, blir ett lite blandat inlägg här. Trots att jag var på bibblan nyss så hade jag ju såklart några reservationer som jag skulle hämta ut också. För jag har liksom inte tillräckligt att läsa.. Här är böckerna i alla fall:

  • Major Pettigrews sista chans - Helen Simonson. Ett rec-ex.
  • De utvalda bok två: Monstrets dotter - Kristin Cashore. Ett rec-ex.
  • En manga bok: Absolute Boyfriend - Yuu Watase. Lånat av kompis.
  • De utvalda bok ett: Tankeläsaren - Kristin Cashore. Lånat av kompis.
  • En liten smula underbar - Dawn French. Bibbla lån.
  • Eld - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren. Bibbla lån.



Kommentarer

  • Linnea säger:

    Roligt att du har lånat Eld! Den var verkligen kanonbra. :)

    2012-05-27 | 12:49:14
    Bloggadress: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här: