Bokparadiset

Läs-A-Lot Dag Sammanfattning

Kategori: Läs-A-Lot2013

Troligtvis är jag den sista som gör sammanfattningen! Tyvärr blev det ingen video :( 
 


Så böckerna jag läste var:
Iron Daughter
En nannys dagbok 
Talking to dragons
Gone (Påbörjade)
Lolita (Påbörjade) 

Mina mål:
-En hyllvärmare (En nannys dagbok)
- Avsluta en serie (Talking to dragons)
- Läs en tegelsten (Påbörjade Gone)
- 200 sid/dag (totalt 1400 sid.)

Jag lyckades med två! Det tycker jag ändå är godkännt. Jag jobbade faktiskt hela veckan och sen hände det ena och det andra. Sammanlagt läste jag 1017 sid. Vilket motsvarar i genomsnitt ca 145 sidor/dag. 

Jag tyckte Läs-A-Lot var en hur bra grej som helst och jag hoppas att vi kommer göra det igen! 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Oj, vad många böcker du hann med. Själv så hann jag bara med 2 st :(. En nannys dagbok har jag inte läst men jag har kollat på filmen! :D

    Svar: SV: Åh finns det en film? :D Måste jag ju titta på! Tjae iron daughter hade jag redan börjat med, Lolita läste jag bara ett trettiotal sidor och gone läste jag bara 200 sidor i så egentlige hann jag inte med så mycket ^^
    BokParadiset

    2013-07-21 | 11:03:03
    Bloggadress: http://juliasnerdroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här: